Εκτύπωση

strengthen

ΚΔΜΒ 2 ΠΚΜ ΚΩΔ. 192202633

ΚΔΒΜ 1 ΠΚΜ ΚΩΔ. 192202632

Website: www.kekpkm.gr

E-mail:Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

               Σέρρες,04/03/2022

Αρ. Πρωτ:7529

«Certified Export Trade Executive»

Στο πλαίσιο του έργου με τίτλο

“Strengthening the entrepreneurship culture and collaboration in the eligible programme area” και ακρωνύμιο “STRENGTHEN”

Το ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ανακοινώνει την  υλοποίηση του προγράμματος κατάρτισης, με τίτλο: «Certified Export Trade Executive» στο πλαίσιο της δράσης 4.2.1 του έργου“Strengthening the entrepreneurship culture and collaboration in the eligible programme area” καιακρωνύμιο ‘’STRENGTHEN”. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εργαζομένους και επιχειρηματίες, οι οποίοι διαμένουν στην Περιφερειακή Ενότητα Σερρών και έχουν αποφοιτήσει, από σχετικές σχολές ή ιδρύματα εκπαίδευσης ή λόγω της εξειδικευμένης φύσης του εργασιακού αντικειμένου και των ιδιαίτερων αναγκών σε θέματα προστασίας και τήρησης κανόνων υγείας και ασφάλειας της εργασίας να έχουν διετή επαγγελματική εμπειρία στο αντικείμενο πιστοποίησης ή σε συναφή αντικείμενα.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ

Α/Α

ΤΙΤΛΟΣ

ΚΑΤΑΡΤΙΖΟΜΕΝΟΙ

ΩΡΕΣ ΘΕΩΡΙΑΣ

ΩΡΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ
1 Certified Export Trade Executive 20 120 0

 

Εκπαιδευτικές ενότητες Περιεχόμενα Ενότητας Ώρες θεωρίας Ειδικότητα Εκπαιδευτή
ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

1.1. Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ

1.2. Αρχές ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ

1.3. Ηλεκτρονικάεργαλεία marketing (Google SEO, SERP κ.α.)

4 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΞΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

2.1. Σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον εξαγωγικών εμπορικών επιχειρήσεων.

2.2. Υφιστάμενη κατάσταση σε εθνικό & επίπεδο διεθνούς εμπορίου

2.3. Προβλήματα και προοπτικές

4 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ MARKETING

3.1. H έννοια & το περιεχόμενο του marketing

3.1.1. Marketing Mix

3.1.2. Υπηρεσίες σχεδιασμού συσκευασίας και ετικέτας

3.1.3. Προώθηση και προβολή προϊόντος

3.1.4. Ανάλυση περιβάλλοντος

3.1.5. Τάσεις αγοράς & εκμετάλλευση ευκαιριών

3.1.6. Διαμόρφωση ανταγωνιστικής τιμής πώλησης

3.1.7. Τμηματοποίηση της αγοράς

3.1.8. Επιλογή αγοράς στόχου.

3.1.9. Χαρακτηριστικά τμηματοποίησης πελατών

3.1.10. Επικοινωνία με πελάτες .

3.1.11. Τύποι πελατών Κριτήρια αγοράς ανά κατηγορία

3.1.12. Εκπόνηση προγραμμάτων International Marketing,

3.2. Στόχευση – Positioning - Προσέγγιση κοινού-στόχου

3.2.1. Τμηματοποίηση κοινού-στόχου.

3.2.2. Επιλογή αγοράς στόχου.

3.2.3. Χαρακτηριστικά τμηματοποίησης πελατών μας.

3.2.4. Τύποι πελατών & συμπεριφορά

3.2.5. Κριτήρια αγοράς ανά κατηγορία.

12 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ MARKETING ΣΤΗΝ ΕΞΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

4.1. Εισαγωγή , φιλοσοφία, Προβλήματα & κίνδυνοι του διεθνούς εμπορίου

4.1.1. Εισαγωγή , φιλοσοφία, Προβλήματα & κίνδυνοι του διεθνούς εμπορίου

4.1.2. Τακτικές διείσδυσης σε ξένες αγορές

4.1.3. Πολιτική & σχεδιασμός διοίκησης δικτύου διανομής σε ξένες χώρες

4.2. Έρευνα αγοράς Μarketing

4.2.1. Διερεύνηση ξένης αγοράς & σχέδιο έρευνας

4.2.2. Μέθοδοι για την επιτυχημένη Έρευνα αγοράς

4.2.3. Προϊοντική έρευνα αγοράς στις αγορές στόχους

4.2.4. Σύνταξη ερωτηματολόγιου.

4.2.5. Τεχνικές συνεντεύξεων- δειγματοληψία.

4.2.6. Σύνταξη μελέτης & προγραμματισμός

4.2.7. Γραφεία ερευνών

4.3. Στρατηγικές ανάπτυξης προϊόντων για εξαγωγές

4.3.1. Διεθνής κύκλος ζωής των προϊόντων

4.3.2. Προσαρμογή των προϊόντων στις διεθνείς αγορές

4.3.3. Ανάπτυξη νέων προϊόντων & καθιέρωση brand name.

4.3.4. Branding και re-branding των προϊόντων

4.3.5. Στρατηγική, στόχοι, & σχεδιασμός διαφημιστικής καμπάνιας

4.3.6. Η συσκευασία των εξαγώγιμων προϊόντων

12 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣΗΣ ΕΞΑΓΩΓΙΚΩΝ ΠΙΣΤΩΣΕΩΝ

5.1. Χρηματοδότηση εξαγωγών

5.1.1. Δασμοί & όροι του διεθνούς εμπορίου

5.1.2. Συναλλαγματικές διαδικασίες εισαγωγών εξαγωγών

5.1.3. Συναλλαγματικοί κίνδυνοι - έλεγχος

5.1.4. Χρηματοδοτική μίσθωση leasing

5.1.5. Εξαγωγικές πιστώσεις, factoring

8 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΟΡΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ & ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ

6.1. Ομοιόμορφοι κανόνες διεθνούς εμπορίου

6.1.1. Συνήθεις τρόποι πληρωμής

6.1.2. Αξίες προς είσπραξη - Κατηγορίες αξιών

6.1.3. Ενέγγυεςπιστώσεις [letters of credit ]

6.1.4. Τριγωνικές διεθνείς συναλλαγές

6.1.5. Barder Agreements

6.1.6. Τα φορτωτικά έγγραφα & η σημασία τους στις διεθνείς συναλλαγές

8 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ & ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ

7.1. Διαδικασίες & τρόποι μεταφοράς εμπορευμάτων

7.1.1. Διεθνείς μέθοδοι & κανόνες μεταφοράς & διακίνησης εμπορευμάτων

7.2. Διαδικασίες πιστοποίησης και συμμόρφωσης προϊόντων

7.3. Ασφάλεια εξαγωγικών πιστώσεων

7.3.1. Έλεγχος φερεγγυότητας πελατών εξωτερικού

8

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

 

7.3.2. Η έννοια της συσκευασίας στις μεταφορές

7.3.3. Όροι Παράδοσης INCOTERMS

7.3.4. Όροι παράδοσης εμπορευμάτων

7.3.5. δημιουργία συμβατικής σχέσης αγοραστή πωλητή

   
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ & ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

8.1. Αρχές εφαρμογής τελωνειακών καθεστώτων

8.1.1. Τελωνειακά καθεστώτα απόθεσης

8.1.2. Τελωνειακά καθεστώτα αναμονής

8.1.3. Τελωνειακά καθεστώτα παραδοσιακά

8.1.4. Τελωνειακά καθεστώτα με προσωρινή ατέλεια

8.1.5. Ηλεκτρονικό τελωνείο

8.1.6. Ποινές, μετατροπές , ακυρώσεις

8.1.7. Τριγωνικές συναλλαγές , έλεγχοι

  ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ MARKETING & ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ

9.1. Διεθνείς οργανισμοί εμπορικών εκθέσεων

9.2. Εκδηλώσεις τύπου paternariat

9.3. Επιχειρηματικές αποστολές

9.4. Παράλληλα συνεδρία σε εμπορική έκθεση

9.5. Τυπολογία & πλεονεκτήματα εμπορικών εκθέσεων

9.6. Δευτερογενή & τριτογενή οφέλη

9.7. Επιλογή κατάλληλης έκθεσης

8 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ

10.1. Οργάνωση & διαδικασία συμμετοχής σε έκθεση

10.2. Συμμετοχή σε ομαδικά προγράμματα προβολής και προώθησης προϊόντων

10.2.1. Διοργάνωση ημερίδων παρουσίασης προϊόντων

10.3. Εκπαίδευση ομάδας συνεργατών σε εκθεσιακό περιβάλλον

10.4. Η εξαγωγική δραστηριότητα της επιχείρησης στην εμπορική έκθεση

10.5. Δημόσιες σχέσεις στις εκθέσεις

10.6. Follow up, απολογισμός & αξιολόγηση των εκθέσεων

8 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΔΙΕΘΝΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

11.1. Η εταιρική ταυτότητα της εξαγωγικής εταιρείας Η δημιουργία εικόνας στις ξένες αγορές

11.2. Επικοινωνία & δημόσιες σχέσεις της εξαγωγικής επιχείρησης

11.3. Η δεοντολογία, οι κανόνες & η εθιμοτυπία της διαπολιτισμικής επικοινωνίας

6 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΕ ΞΕΝΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

12.1. Οργανισμοί & φορείς εξωτερικού εμπορίου

12.2. Συμμετοχή σε διεθνείς διαγωνισμούς

12.3. Διαπραγματεύσεις με ξένους αγοραστές

6 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Η ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΞΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

13.1. Διαδικτυακής πύλης προβολής προϊόντων,

13.2. Ανάπτυξη προγραμμάτων προβολής προϊόντων στο εξωτερικό με τη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης

13.3. Καταχωρήσεις και διαφημίσεις σε δημοφιλείς ιστότοπους του εσωτερικού και του εξωτερικού, που σχετίζονται με την προβολή και παρουσίαση προϊόντων

13.4. Γνώση δημιουργίας ηλεκτρονικής πλατφόρμας ομοειδών ή/και συμπληρωματικών προϊόντων, για συγκεκριμένη αγορά στόχο,

13.5. Συνεργασία με διεθνείς οργανισμούς

13.6. Παρακολούθηση των εξελίξεων σε διεθνείς αγορές και κλάδους

13.7. Γνώση λειτουργίας εργαστηρίων και τμημάτων έρευνας και ανάπτυξης για την παραγωγή καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών, με διεθνή προσανατολισμό

8 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΞΕΥΡΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 14.1 Τεχνικές έρευσης εργασίας 4 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ 15.1 Βασικές αρχές εργατικού δικαίου 4 ΝΟΜΙΚΟΣ
ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ 16.1 Υγιεινή και ασφάλεια στην επιχείρηση 4 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ – ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 17.1 Βασικές αρχές λειτουργίας επιχειρήσεων 4 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΜΗ ΔΙΑΚΡΙΗΣΗΣ 18.1 Εφαρμογή της αχρής της μη διάκρισης 4 ΝΟΜΙΚΟΣ

Η θεωρία του προγράμματος κατάρτισης θα υλοποιηθεί στη δομή του Κ.Δ.Β.Μ. Π.Κ.Μ., η οπόια βρίσκεται στην Οδό Τέρμα Ομονοίας, Σέρρες.

Το πρόγραμμα προβλέπεται να υλοποιηθεί μεταξύ των μηνών Απριλίου, Μαίου και Ιουνίου.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση (διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του Κ.Δ.Β.Μ. www.kekpkm.gr, από 04/03/2022 έως 31/03/22, Δευτέρα έως Παρασκευή, 09.00.-14.00.

Για οποιαδήποτε πληροφορία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Κ.Δ.Β.Μ. Π.Κ.Μ. στα τηλέφωνα 2321045405 και 2321051861.

Καλαθάς Αθανάσιος

Δ/ΝΤΗΣ  Κ.Δ.Β.Μ. Π.Κ.Μ.

Συνημμένα:

Αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος ωφελουμένων (σε μορφή docx και pdf)